پنج شنبه ۲۳ آذر ۹۶ - December 14, 2017

کدخبر : 4950
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

خود بزرگ بینی تا کجا ؟؟ / مشک آن است که خود ببوید

مسئولین ما باید بدانند پوسته و جبهه فرهنگی شهر عوض شده و حضورجوانان تحصیل کرده در تک تک خانواده ها باعث شده که دیگر کسی حرکات پوپولیستی و عوام فریبانه را باورنکند.
چند روز پیش هنگام عبور از درب یکی از نهادهای خدماتی مسجدسلیمان نگاهم به سمت تعدادی بنر جلب شدکه مضمون همه آنها تشکر از مسئول این نهاد بود.القصه تعداد این بنرها آنقدر زیاد بود که تصور می شد اینجا سازمان تبلیغات اسلامی است تا نهاد خدماتی یک شهر پر از مشکل.

به گزارش آسماری نیوز ، هرچند دلایل لزوم اجتناب از این اقدامات به شکل دوستانه به روابط عمومی این نهاد انعکاس داده شد اما همچنان این بنرها جمع آوری نشده اند و همه اینها بهانه ای شد تا به عنوان یک مشاهده گر بی طرف چند نکته را به همه مسئولین عزیز این شهر یادآور شوم.

اول اینکه مسئولین ما باید بدانند پوسته و جبه فرهنگی شهر عوض شده و حضورجوانان تحصیل کرده در تک تک خانواده ها باعث شده که دیگر کسی حرکات پوپولیستی و عوام فریبانه را باورنکند.بهترین تبلیغ برای مسئولین این شهر،کار خالصانه و صادقانه است.

دوم اینکه خادمین مردم باید بدانندحق برخورداری آسفالت خیابانها ،جاده ی میانبر مسجدسلیمان به اهواز،ایمنی راهها ، روشنایی معابر،آب رسانی شبانه روزی،آنتن دهی مناسب تلفن همراه و اینترنت پرسرعت و دهها مورد دیگر حق طبیعی و قانونی همه مردم این شهر است زیرا بابت تک تک این حقوق از آنها مالیات دریافت می شود.پس دلیلی برای منت گذاشتن و نصب بنرهای آنچنانی نمی ماند(هرچند گفته شود این بنرهای تشکر به اصرار مردم مناطق مختلف شهر نصب شده است).

نکنه سوم اینکه به دلایل آنچه در بالا گفته شد اینگونه اقدامات عوام فریبانه باعث خنده و تمسخر مردم خواهد شد و طنز تلخی است که بازیگران آن مسئولین کم کاری هستند که به جای کار اصولی و خدا پسندانه به دنبال ایجاد پروپاگاندای تبلیغاتی برای بهره برداری های آینده هستند.

و در پایان انتظار می رود مسئولین به جای جبهه گیری در خصوص این مطلب، عمل خالصانه و بدور از حاشیه را در دستور کار خودقرار دهند زیرا” مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید.”و ان شاالله که چنین خواهد بود.

لینک منبع خبر :

Print Friendly
برچسب ها :

نظرات بسته شده است.